piatok, 30. júla 2010

Konečnee Piatok! :)



Ráno som vstávala znova okolo šiestej. Raňajkovali sme wafle a párok. Dobrá kombinácie nie? Majú tu nepredstaviteľné kombinácie jedla ale v konečnom dôsledku je to chutné. Dnes som nešla do školy normálne, lebo Nati mala nejakú recitátorskú súťaž, takže nás zobral do školy autom jej (môj host) ocko. Súťaž trvala dlho a hovorili o histórii Colombie, čiže ničomu som nerozumela. Strašne unavujúce sedieť, počuť ale nerozumieť. Keď to konečne skončilo, šli sme na obed a späť do školy na matematiku, technológiu a angličtinu. Spolužiaci sú strašne zlatí. Po škole sme šli do kina (keďže končíme o piatej, je to normálne). Šlo asi 8dievčat a šli sme na nejakú americkú komédiu s rozprávajúcimi psami, samozrejme v španielčine. Na moje počudovanie, som už sem tam aj rozumela. Dvaja spolužiaci nás prekvapili a prišli za nami. Ľudia sú tu naozaj úžasní. Sedela som vedľa spolužiaka, ktorý je strašne zlatý a nevie nič po anglicky a ja viem skoro nič po španielsky, teda naša konverzácia nemala celý čas obsah. Boli sme v kine v Duitame, čo je dosť staré kino a asi 3x sa film vypol. Senorita, čo vonku predáva pukance doniesla každému jeden balík za spôsobené ťažkosti. Tie vypnutia totiž trvali asi 5minút. Chlapci v Colombii sú nehumánni gentlemani. Natali mi vravela, že bežne ti donesú kvety len tak a dnes nám do kina doniesli lízatká. Kde to na Slovensku nájdete? Po kine šla väčšina ľudí domov, lebo od rána byť v jednej uniforme, nieje to 100x pohodolné. Ja som ešte čakala s pár kamarátmi a Dani, Nati na hos-trodičov a šli sme sa najesť, znova niečo, čo som nikdy nejedla, ako inak, chutné. Bol to hot-dog ale nie ako u nás na Slovensku pripravený spôsobom hodím párok do rožku a jedlo je hotové. Tu je na párku v rožku ešte horčica, kečup, čipsy a syr a vo väčšine prípadov vám na to dajú aj také malé vajíčko. Neviem čo to je zač ale je to chutnôtka! Cestou domov sme sa zastavili u babky asi na 2hodiny. Skoro som umrela. Keď sme konečne prišli domov, bola som strašne unavená. Teraz sedím na posteli a akurát sme dopozerali s Nati film The notebook, dobrý film, odporúčam! Som unavená a teším sa na zajtra, teda už dnes. Jedno dievča -Cindy má oslavu narodenín. V Colombii sa na 15. narodeniny robí obrovská oslava. Zajtra tam bude kopa ľudí čo mám rada ale celkovo asi okolo 100 ľudí. Nati ma volala s ňou ku kaderníčke. V Colombii je kaderníčka, kozmetička veľmi veľmi lacná. Uvidím zajtra teda. Vy máte teraz asi 9:3O ráno a ja 2hod. ráno.
Have a nice day my lovers !:)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára